onsdag 1 april 2009

Soel

Kort hår, osminkad, röksugen, försenad och fult klädd equals Melanie Leal under stress. Det är ingen vacker syn mina damer och herrar. Det är något så grymt att ingen borde utsättas för en sådan tortyr. Men det fick mina kära damer på InfoKompgymnasiet stå ut med idag. Men de är väl vana?

Dagen gick så extremt sakta. Att börja dagen med ett nationellt prov i ämnet "Svenska" var ingen bra start för dagen kan jag säga er. Man fick inte ta några raster heller så det var bara att pina ihop en löjlig text om Facebook och YouTube, lämna in det för att sedan kunna springa ut ifrån dem igen dammade klassrummen. Får jag ett IG blir jag nöjd. Jag är inte så insatt när det gäller arbeten, prov eller skola. Jag är nog en "Danny" när det gäller sådant. Så för att fira mitt misslyckade prov begav jag mig till Wayne's med tre härliga damer. Där var det tjejsnack som gällde. Rätt så kul när det är ordentliga bruttor man gör det med.

Jag är rätt så nöjd med mig själv just nu, vet ej varför. Kan det vara min nya genomskinliga stickade härliga kreation eller kan det vara de nya brillorna eller kan det till och med vara den mineral baserade foundation jag köpte på H&M? Har svårt att bestämma mig för ett av dem... Något jag är däremot bestämd över är veckans låt: Peter, Björn and John - Nothing To Worry About. Jag älskar att video direktören heter Andreas Nilsson, så himla fult namn. Eller tycker jag det bara för att jag är Nisge-skadad?

1 kommentar:

  1. hahah . han har ett sätt o kunna fucka hjärnan på folk dendär nisge.

    tack för kommentaren förresten .
    'gla dag tjejen.

    SvaraRadera