lördag 4 april 2009

We are ready for the floor


Så här kan det se ut när man är full och glad inne på en toalett med en ännu gladare och fullare Hormide. Brudar och gå på toalett tillsammans, jag förstår det inte men jag gör det. Hmm... 

Kvällen var rätt så oplanerad och spontan. Började på Gränden, slutade inne på Tabazco. Varför vet jag inte. Träffade härliga människor där inne som gjorde det rätt så värt. Något som inte är lika värt är dagens bakfylla. Helt sinnessjukt äckligt mår man. Man mår som man förtjänar med andra ord. Tack pojkar och flickor för en underbar kväll! Nu är det dags för en spya tror jag.

Längtar efter min saknade och älskade Mariah Berg som kommer förbi mig idag. För första gången på länge uppskattar jag det här vädret, för då kan jag stanna hemma och fika istället för att göra det nere på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar