söndag 22 mars 2009

She's an astronaut

Foto: Emma Hellman


Dokumentarer, biografier, böcker och cigaretter. Det är vad mitt liv går ut på nu för tiden. Räkna in mys, härlig musik, underbart bra vänner, höga klackar, långa cykelturer, vin och skratt. Där satt den. Klockan är mycket men jag kan inte sova. Mina böcker är alldeles för bra för att jag ska sluta läsa dem. Men nu har jag tvingat mig bort från ordens värld och in till dramat som försiggår på Riverside, Göteborg. Så klart så pratar jag om "Andra avenyn". Jag förstår inte mig på er som tycker att det är tråkigt. Men smaken är som baken som sagt. Jag måste tacka alla som gjorde ännu en helg grymt bra, tack! Ni är greit.


Famous last words: Salem Al Fakirs nya singel "Astronaut" säger jag bara. Julle, jag måste verkligen hålla med dig där.

1 kommentar: