torsdag 19 mars 2009

Meow


Så här såg det ut igår. Idag var det lika fint, det gillar ni, inte jag. Idag var det dagen som jag och Therese hade väntat på så länge: Vi skulle lära oss skata. Så vi åkte till Hollywood och köpte det som behövdes för att sedan dra hem och försöka få Robin att skruva ihop våra brädor. Vi lyckades! Jag förstår inte vad man ska göra med skatare om de inte vill eller orkar skruva ihop en bräda! Då menar jag såklart Jakob Lööf (Horkis), George Allandi (Horgreven) och Robin Johnsen (Wussie). Så vi tog på oss halsdukar, vantar och tjocka tröjor för att kunna lämna jackorna hemma och så satte vi igång. I början gick det inte så bra, men sedan fick vi kläm på det. För mig var det bara kul, för Therese var det nog si så där, hon ramlade och har nu världens blåmärke på knät. Starkt jobbat ändå måste jag säga er!

Famous last words: Jag skrattar fortfarande när jag tänker på Therese och hur hon ramlade. Så-jävla-bra!

Teodora Janjic, 17 år. Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar