tisdag 15 september 2009

Klockan är mycket men jag sover inte. Varför? Jag chattar med min försvunna far som befinner sig i Kina. Han dricker någon slags (skit) öl och röker (skit) cigaretter medans jag lever loppan med mina Heineken och Marlboro. Han vart lite ledsen i ögat när han såg mitt utbud men så går det när man ska drar till andra sidan jorden lite hur som helst. Vi skickar en massa fula videos till varandra och diskuterar livets mening. Jag berättar om mina och mina kycklingars bravader och han berättar om sin fru. Jag känner att jag börjar bli onykter men vad gör det om hundra år? Ingenting. Just det!
03:20: Jag skickade Def Leppards "Pour some sugar on me" till pappa och oj, BIG mistake. Han headbangar och kör hårdrocks tecknet. Sedan shottade han whiskey. Jag nekar alla band till denna man.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att kycklingarna ska köra en räjel utgång tonight!

    SvaraRadera