onsdag 2 september 2009

Jag är sjuk och hostar hela tiden. Sådana saker händer bara folk som inte tar hand om sig själva. Typ jag. Dock så kommer min förkylning inte att stoppa mig från veckans planeringar. Den här veckan är fylld med en massa roligt som t ex i måndags då min käraste fyllde 25 år. Ett stort grattis! Så klart är jag så grym att jag lyckas ninja fram en fin och (kanske) efterlängtad present. Min vän Jonna är tillbaka in i bilden och är fit for fight för våra grymma utekvällar och en massa annat bus. Någon annan som dyker upp ännu en gång och verkar stanna för gott får vi hoppas är Terrorese Horsén! Vad glad jag blir! Hon kommer redan idag och ska campa hemma hos mig. Vi får se dock hur det artar sig. På fredag spelar Hoffmaestro och vi får träffa Andrea's sneaky bf. Dock är hon väldigt sneaky själv så det här kommer att bli spännande... Jag märker att jag missbrukar ordet "dock". Det får ni leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar