onsdag 30 september 2009

Bytt är inte alltid lika med att det är borta


Igår gjorde jag något jag trodde att jag skulle göra: Jag bytte bort årets guldfynd. Lee skjortan som jag hittat på Röda Korset för endast bara en guldpeng. Men det är inget jag sörjer för den är så snygg på honom och så gjorde han mig en sådan grym deal: Jag får den ultra mysiga fårulls randiga tröjan från Samsøe & Samsøe.

Dagarna närmar sig och jag vill inte. Om jag fick bestämma så skulle jag låta honom vara kvar hos mig. Men nu får jag inte bestämma alls och jag är inte glad men får ta det som något positivt. Hela min omgivning verkar vara så grymt nöjda över den förändring som har hänt mig de senaste två veckorna och mina närmaste följer den än med spänning. Men kan man hitta någon nöjdare än George Allandi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar