söndag 15 mars 2009

Weekend wars

Nu är den andra boken från "Twilight" serien utläst och jag måste säga er att det blir bara bättre och bättre! Folket verkar inte få nog och man måste reservera böckerna för att sedan få vänta hur länge som helst för att få läsa dem. Det sker en tyst hysteri om böckerna. Jag väntar spänt på filmerna om de resterande böckerna och enligt mina källor kommer den andra filmen redan i början av nästa år. Det gillar vi.

Helgen har sin glans och nu när söndagens mörka, kalla kväll har kommit känns glansen långt borta. Dygnen är omvända, jag är vaken när det är mörkt och sover när det är ljust. Boken har sin effekt. Plus så vart jag väckt av en party glad Ludwig Hahn klockan kvart över tre på morgonen. Där har vi några av orsakerna. Helgen har varit lyckad och mysig men nu ska jag nog dra mig mot vardagsrummet. Jag behöver se en komedi efter så många plötsliga vändningar och mytbaserade varelser. Jag antar att vi hörs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar