måndag 9 mars 2009

I live in a big mans world and I'm loving it

Foto: Therese Thorsén

Jag tror jag har hittat rätt. Rätt in i 60-talets musik. Jag kan inte sluta. Hittar nya godingar hela tiden. Tack Spotify och tack Robin! 

Jag sitter på sängen. Surfar runt och kollar på snygga bilder. "Det är så indie" as Robin Johnsen would say. Jag längtar tills imorgon. Varför vet jag ej. Jag ska nog invadera Thereses skåp. Mina nycklar är borta så jag kommer inte in i mitt skåp. Jag funderar på att hoppa av. Det går så dåligt ändå så varför vara kvar? Men å andra sidan så vill jag ta studenten. Så skippar jag höra mammas oändliga tjat om studenten och hur viktigt den är. Jag ska spika fast studentmössan (om jag inte tappar bort den när jag är redlös full) någonstans i lägenheten där hon ser den varje dag så att hon håller käften.

Famous last words: Skatare är opålitliga. (Det läses "skejtare" för er noobs som inte har fattat det än.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar