onsdag 4 mars 2009


Jag sitter inne i min brors rum. I mitt rum ligger Therese och snarkar. Hon dreglar säkert också. Mums. Igår sov jag över hos Therese och Robin. Mackis var med ett tag och vi hade rätt så kul. Ett tag i alla fall. 

Idag vart jag väckt av en ivrig Therese. Hon ville att vi skulle dra oss till ICA. Jag fattade ingenting och absolut inte varför det var så viktigt att dra oss till ICA just då. Hon förklarade att Junkyard paketet (Volcom hatten och ett par Vans) hade kommit. Hon hade väntat på att väcka mig men nu kunde hon inte mer. Vi var tvungna att gå nu nu nu. Men så vart det inte. Först vart det några omgångar "Guitar Hero - Worldtour". Alltid lika kul. Väl hemma med två Grandiosa pizzor och två stora paket var det bara att slita upp allt och testa grejorna. Allt satt fint och nu är jag bara otroligt glad. ÄNTLIGEN!

Mc Donald's, Nisge, en fet jävla chocklad milkshake och jag. Sjukt kul. Vi träffades på stan en snabbis. Det var ganska länge sedan jag träffade honom. Eller åtminstone känns det så. Ni som åker till Sälen på torsdag, jag är så avundsjuk. Kan den inte bara bli inställd?! Nej då. Have a blast! Not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar