torsdag 5 mars 2009

Hurray! It's your damn birthday today

Har precis vaknat. Fattar noll. Däckade så in i helvete igår. Var så himla trött. Men skönt. Här dunkas det musik som vanligt. Jag måste se ut som ett frågetecken. Det gör jag alltid när jag är nyvaken. 

Idag tänker jag bara glida fram, ej stressa. Jag orkar inte. Jag kommer att komma för sent till Engelskan men det bryr jag mig inte om. Hon är så dryg ändå. Fast å andra sidan så är jag aldrig där. Hm... skärpning Melanie! Jag ser hur mamma, Sofia och min bror springer fram och tillbaka, gör sig redo för dagen från mitt rum. Jag ligger på sängen och har dörren öppen. Mamma stannar upp då och då och frågar: "Är du säker på att du börjar tio?". Min bror säger bara: "Vad glor du på?! Du har inget liv".  Sofia tittar bara. När hon tittar för länge skrämmer jag henne med någon ful min eller något så att hon rör på påkarna. Jag börjar bli hungrig. Frukost it is.

Robin Johnsen, 21 år. Grattis din jävel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar