söndag 1 mars 2009


Så såg man ut för flera år sedan. Liten och glad. En glad liten "poser". Therese har fastnat för polaroidbilds programmet som finns på hennes iPhone. Allt hon tar kort på blir till härliga polaroidbilder. Det gillar vi, starkt!

Har precis läst ut Elles Modebibel. Man hittade hur mycket inspiration som helst. Snygga bilder och snygga människor. Det är väl det som styr världen trots allt. Jag ska nog börja laga mat. Jag tänkte ta med mig en matlåda till skolan imorgon och en egen kopp som det står "Melanie" på som jag köpte när jag var åtta i New York. Therese har köpt "Monopol - World" till sin telefon och vi fastnade för det. Sjukt. Vi spelade idag tills hennes batterier var nästan slut. Plus så är det mycket på gång den här veckan. Mycket planering på gång. Jag längtar till helgen. Den gör mig glad. Men den här helgen kommer att vara lite annorlunda, för då ska jag göra någon annan glad. Vem, var, när och hur säger jag inte. Men det kommer att bli grymt! Det lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar