måndag 16 mars 2009

Eat candy shots

Empty sweet crack
heavy dirty scream
tease as a woman
slow esctacy fever
bite and blow
smooth murmur
the rock night jiggle

Så kan det låta om man ger mig fria händer till kylskåpspoesi med erotisk inriktning.

Jag var förbi biblioteket med Therese idag. Älskar biblioteket. Så många berättelser, så lite tid. Det skulle ta en evighet att läsa ut alla dem där böckerna. Men jag var bara ute efter en, den tredje boken ur "Twilight" serien. När jag kom upp till musikavdelningen hittade jag tre andra som fångade mitt intresse. Blurs biografi, Abbas biografi och Depeche Modes biografi. Så nu har jag en massa att göra. Medans vi gick igenom biblioteket hittade vi PS2 spel. "Sing Star" för att vara exakta. Detta uppskattade vi väldigt mycket. Vi lånade hem "Sing Star Rocks!" Jag ångrar det inte. Så bra. Nu försöker jag bara få tag på min moder. Jag behöver skjuts hem, mina böcker väntar otåligt på mig. Jag väntar otåligt jag med faktiskt.

Update kl 22:06: Guess who's in my building? Shiro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar