lördag 28 februari 2009

You must choose fire


Chill. Chill är bra. Just nu i alla fall. Kom hem från efterfesten ganska sent, eller ska jag säga tidigt? Jag är helt förstörd. Gårdagen var ganska full av händelser. Synd att jag inte orkar skriva ner allt. Men tro mig, det var kul. För kul.

Erika Leivo och Amanda Meyer kom med en briljant idé idag. Vi skulle till Burger King. Det var nog det bästa jag har hört på länge. Så de kom förbi mig och vi drog oss iväg. Det var så länge sedan jag åt så mycket som idag. Milkshake, burgare, strips, läsk, dipp, ketchup osv. You name it, I ate it. Så nu är jag bara sömnig, övermätt och förstörd. Jag ska nog ta mig en powernap för att vara alert sen ikväll. Det är så att Andres Rydén och jag ska hitta på något skojsigt. Undra vad bara...

Christoffer Sellberg, 19. Grattis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar