torsdag 26 februari 2009

Okej, det är så här det ligger till: jag är extremt nöjd och glad. Jag gillar läget. Varför det kan man då undra. Jo som sagt så har jag beställt hem Volcom hatten, hatt nummer två, den kommer imorgon. Det var så att jag och Therese beställde ihop en beställning på Junkyard. Billigt och enkelt. Grejen var att jag endast hade 45 kr och allt gick på mycket mer än det. Jag gick runt och tänkte på vart fan jag skulle få tag på pengarna till det. Då blinkade ljuset ovanför mitt huvud och jag fick en briljant idé. Ida har varit skyldig mig pengar hur länge som helst nu och typ inte kunnat betala tillbaka dem. Så jag ringde upp henne och stämde träff. Nu är hatten säkrad. Jag känner mig rätt så lyckad.

Sov inget under natten. Tramsade runt på internet istället. Mycket roligare. Ringde mamma runt nio tiden och bad henne att komma hämta mig. Hon kom med det samma och vi åkte runt. Vi hamnade på Erikslund. Det var någon random affär som skulle stänga igen för evigt så vi kikade in. Det slutade med tio plagg var. Som sagt, jag känner mig väldigt lyckad...

Johannes Kanerva, 18 år. Grattis!

Update kl 15:48: Ny Volcom t-shirt plus en massa annat junk. Det gillar vi!

1 kommentar:

  1. Så det var då du åkte hem! Du kunde väckt mig och sagt hejdå! haha.

    SvaraRadera